Odprta Kuhinja

Kako je slovenska zmaga v hokeju pomagala ameriškemu proizvajalcu čokolade prihraniti denar

Odpri galerijo
A+   A-
Slovenci smo te dni ameriškemu proizvajalcu čokolade z zmago v hokeju najverjetneje naredili veliko uslugo.



Olimpijske igre v južnokorejskem Pjongčangu so že v polnem teku in Slovenci, športniki, kot smo, smo se že imeli možnost veseliti prve srebrne medalje za našo državo. Olimpijskih športnikov pa ne podpirajo le domači navijači. Marsikatero podjetje je športno vzdušje izkoristilo za promoviranje svoje znamke. Ene izmed najbolj odmevnih kampanj  pa se je letos lotil ameriški proizvajalec čokolade Hershey's.



V čast ameriškim olimpijcem je namreč prvič po dvajsetih letih na trg lansiral novo linijo svojih kultnih čokolad, a to še ni vse. Ameriško podjetje je v svojem oglasu obljubilo, da bo za vsako zlato kolajno, ki jo bodo pod ameriško zastavo osvojili njihovi športniki, prvim 10 tisočim oboževalcem, ki bodo komentirali objavo na Facebooku, razdelilo 10 tisoč vrednostnih kuponov za nove čokolade Hershey's Gold.

Kampanja je seveda že postala viralna, te dni, ko nestrpno spremljamo nastope naših hokejistov, pa nas je prešinila misel, da smo z zmago proti Američanom zgoraj omenjenemu podjetju v resnici naredili uslugo. Naša zmaga bo proizvajalcu čokolade pomagala prihraniti kar nekaj tablic čokolade, ki jih bodo kasneje lahko prodali.

Globalno uspešnega proizvajalca čokolade razdeljene čokolade seveda ne bi drago stale, mi pa vseeno še naprej močno navijamo za naše ekipe in njihove kolajne!
Preberite še: Pet kuhinjskih trendov, ki se vračajo

Fotografija: Thinkstock
Datum Objave: 17.2.2018 ob 10:02

Več iz te teme:

čokoladaolimpijske igrehokej

Naročite se na e-novice:

Eva Natlačen
Eva NatlačenKuhinja je zame prostor, kjer se med kuhanjem lahko popolnoma sprostim in odklopim od sveta, obenem pa odlična kulisa za sproščeno druženje.