Sedem trikov, da boste spili dovolj vode

Kako vam gredo novoletne zaobljube?

Priznamo, med prazniki smo res veliko pojedli. Zato smo se odločili za januarski detoks, a ker se težko upremo kuhariji, smo si najprej obljubili, da bomo v novem letu kljub gurmanskim prekrškom poskrbeli vsaj za to, da v telo dnevno vnesemo dovolj tekočine.

A spiti dovolj vode ni tako preprosto, sploh v zimskih dneh, ko nas nizke temperature ravno ne vabijo k osvežitvi. Zato se je včasih treba malce pretentati. Da se boste lažje navadili na reden vnos vode, smo pripravili nekaj trikov, zaradi katerih se boste raje hidrirali.

1. Kozarec vode spijte takoj, ko se zbudite

Kozarec si na vidno mesto postavite že zvečer, preden greste spat. Lahko ga položite na kuhinjski pult ali ob umivalnik v kopalnici ter par decilitrov tople vode popijete pred umivanjem zob. Tako boste preprečili, da dehidracija nastopi že zgodaj.

2. Omislite si stekleničko

Na srečo so stekleničke postale mini modni dodatek, saj obstaja kar nekaj podjetij, ki se poleg uporabnosti izdelka posvečajo tudi lepemu dizajnu. Tako jo lahko vedno nosite s seboj in vsake toliko naredite požirek.

3. Stekleničko vode hranite v hladilniku

Nekateri vodo pijejo raje, če je ohlajena, če pa jo boste hranili v steklenički, boste tudi lažje spremljali, koliko je popijete.

4. Stekleničko imejte tudi v službi

Na pisalno mizo si postavite ‘službeno’ steklenico, ki naj bo vedno polna. Vsakič, ko oči odtrgate od računalnika, si privoščite požirek, tako bo hidracija predstavljala prijetno mini pavzo med delom.

5. Nastavite si opomnik

Brez skrbi, ne želimo, da si vsako uro nastavite alarm. A obstajajo aplikacije, ki vas bodo vsake toliko prijazno opomnile, da je čas za hidracijo. Eno izmed njih lahko najdete tukaj.

6. Popestrite požirke

Vode seveda ne sladkajte, a listek mete, kos pomaranče, limone, kivija ali jagode bo vodi dodal ravno toliko okusa, da bo bolj privlačna za pitje. Če pa ste ljubitelji mineralne, si lahko privoščite tudi vodo z mehurčki.

Preberite tudi: Koliko spiti in koliko tekočine »pojesti«?

7. Gibajte se

Po fizični aktivnosti vas bo telo bolj glasno opomnilo, da potrebuje hidracijo, in tako je boste gotovo spili dovolj. Seveda pa poskrbite, da imate med vadbo ob sebi polno stekleničko.

Preberite tudi: Koliko tekočine je zares treba popiti med hojo?

Fotografija: Thinkstock
Povzeto po: Kitchn.com

Preberite še: Pripravimo si razstrupljevalni vitaminski napitek

Eva Natlačen
Eva Natlačen

Kuhinja je eden izmed meni najljubših delov hiše. Zame je prostor, kjer se med kuhanjem lahko popolnoma sprostim in odklopim od sveta, obenem pa odlična kulisa za sproščeno druženje. Želim si, da bi nekoč imela veliko kuhinjo z otokom in pogledom na morje ter dolgo polno zasedeno leseno jedilno mizo.

Objava še nima komentarja.

Komentiraj objavo

Vaš E-naslov ne bo javno objavljen.

Delo Časopisno založniško podjetje d.o.o.
Dunajska 5
1509 Ljubljana