Kako je slovenska zmaga v hokeju pomagala ameriškemu proizvajalcu čokolade prihraniti denar
Odpri galerijo
A+ A-
Slovenci smo te dni ameriškemu proizvajalcu čokolade z zmago v hokeju najverjetneje naredili veliko uslugo.
Olimpijske igre v južnokorejskem Pjongčangu so že v polnem teku in Slovenci, športniki, kot smo, smo se že imeli možnost veseliti prve srebrne medalje za našo državo. Olimpijskih športnikov pa ne podpirajo le domači navijači. Marsikatero podjetje je športno vzdušje izkoristilo za promoviranje svoje znamke. Ene izmed najbolj odmevnih kampanj pa se je letos lotil ameriški proizvajalec čokolade Hershey's.
It's time to bring home the Gold, America, and we're not just talking about medal! #HersheysGold #TasteTheGold pic.twitter.com/Gin4v1Uf1Q
— HERSHEY'S (@Hersheys) 11 February 2018
V čast ameriškim olimpijcem je namreč prvič po dvajsetih letih na trg lansiral novo linijo svojih kultnih čokolad, a to še ni vse. Ameriško podjetje je v svojem oglasu obljubilo, da bo za vsako zlato kolajno, ki jo bodo pod ameriško zastavo osvojili njihovi športniki, prvim 10 tisočim oboževalcem, ki bodo komentirali objavo na Facebooku, razdelilo 10 tisoč vrednostnih kuponov za nove čokolade Hershey's Gold.
Kampanja je seveda že postala viralna, te dni, ko nestrpno spremljamo nastope naših hokejistov, pa nas je prešinila misel, da smo z zmago proti Američanom zgoraj omenjenemu podjetju v resnici naredili uslugo. Naša zmaga bo proizvajalcu čokolade pomagala prihraniti kar nekaj tablic čokolade, ki jih bodo kasneje lahko prodali.
Globalno uspešnega proizvajalca čokolade razdeljene čokolade seveda ne bi drago stale, mi pa vseeno še naprej močno navijamo za naše ekipe in njihove kolajne!
Preberite še: Pet kuhinjskih trendov, ki se vračajo
Fotografija: Thinkstock
Datum Objave: 17.2.2018 ob 10:02