Štirje razlogi, zakaj po obroku potrebujete sladico

Zakaj je v naših želodcih še vedno prostor za nekaj sladkega, čeprav je za nami obilno kosilo ali večerja?

Odgovor smo poiskali v knjigi Eat to Feel Full and Nourish Yourself for Good prehranske strokovnjakinje in avtorice Jeanette Bronée, v kateri uči, kako krotiti svoj apetit.

1. Privoščili ste si preveč preprostih ogljikovih hidratov

Preprosti ogljikovi hidrati povzročajo zaradi zvišanja glukoze v krvi in posledično inzulina željo po sladkem. Tisto pravo sitost brez potrebe po še boste dosegli s pravo mero vnosa zdravih maščob in vlaknin oziroma sestavin z nizkim glikemičnim indeksom, kot so zelenjava, bogata z vlakninami, nekatero sadje, beljakovine in koristne maščobe, ki jih najdemo v oreščkih, oljčnem olju, lososu, avokadu …

2. Vaš obrok je bil preslan

Kaj si zaželite, ko pojeste vrečo čipsa? Najverjetneje je to najbolj pregrešna čokoladna sladica, kajne? Ko jemo preveč slano hrano, težimo k temu, da bi uravnovesili okus, zato najprej pograbimo po sladkem. Menda pa, česar v knjigi nismo prebrali, željo po sladkem uravnavamo tudi z vnosom dovolj grenkih sestavin.

3. Jeste prehitro, hrane pa ne prežvečite dovolj

Prebavjanje hrane se začne v ustih, ko jed pride v stik s slino. Če ne bomo žvečili dovolj, encimi v slini ne bodo mogli opraviti svojega dela in naše telo ne bo dovolj hitro zaznalo, da smo siti.

4. Premalo pijete

Voda pomaga pri presnovi, zato je, sploh če čutite žejo, po obroku dobro nagniti kozarček. Če se obrok v vašem želodcu ne prebavlja dovolj hitro, si boste tako zaželeli nekaj sladkega.

Foto: Danielle MacInnes/Unsplash

Preberite še: Rabarbara – Lepa in okusna, za nekatere pa strupena

Odprta kuhinja
Odprta kuhinja

Portal za dnevni odmerek kulinaričnega navdiha.

Objava še nima komentarja.

Komentiraj objavo

Vaš E-naslov ne bo javno objavljen.

Delo Časopisno založniško podjetje d.o.o.
Dunajska 5
1509 Ljubljana