Živila, ki vam pomagajo do dobre volje

K dobri volji pripomorejo tudi jedi, ki se znajdejo na vašem jedilniku.

Na prehrano pazimo iz več razlogov. Sladkarijam se poskušamo v velikem loku izogniti, da bi bolje izgledali na plaži, uživamo sadje, da bi v telo vnesli dovolj vitaminov … Kaj pa živila za dobro voljo? Kot piše portal Buro 24/7, obstajajo tudi ta.

Ker vemo, kako pomemben vpliv ima hrana na naše življenje in kako lahko predvsem vnos sladkorja vpliva na naše razpoloženje, je dobro, da spoznamo, katera živila nam lahko pomagajo do nasmeška na obrazu. Zato spodaj nizamo sadje in zelenjavo, ki bo po našem telesu pognala serotonin, hormon sreče.

Ananas

Rumeni sadež zabava že s svojo »frizuro«, njegovo sladko rumeno meso pa lahko polepša marsikateri turoben dan. Vsebuje veliko vitamina C in mangana.

Banana

Banane se lahko pohvalijo z visoko vsebnostjo triptofana, aminokisline, ki se v telesu spremeni v serotonin. Banane dokazano pomagajo celo v boju proti depresiji.

Kivi

Kivi je poln vitaminov C, K in E, bogat pa je tudi z antioksidanti, folati in vlakninami. Ogromno hranil sicer vsebuje tudi zadeževa lupina, ki pa jo marsikdo raje olupi.

Slive

Najboljše so, če jih sveže utrgane z drevesa takoj nesete v usta in ohranite največ hranilnih snovi. Slive so bogate z vitaminom A in beta karoteni, ki skrbijo za vaše zdravje in tudi za širši nasmeh.

Paradižnik

Prav tako kot slive, tudi paradižnik vsebuje veliko antioksidantov, predvsem pa je bogat z vitaminom C, beta karotenom, likopenom in vitaminom E. V sezoni ga zato pojejte čim več, najbolje tistega, ki je dozorel pod sončnimi žarki na vašem vrtu.

Preberite še: Jajčni mafini z lisičkami in navadno zvezdico (iz knjige Kosobrinova kuhinja)

Fotografija: Thinkstock

Eva Natlačen
Eva Natlačen

Kuhinja je zame prostor, kjer se med kuhanjem lahko popolnoma sprostim in odklopim od sveta, obenem pa odlična kulisa za sproščeno druženje.

Objava še nima komentarja.

Comments are closed

Delo Časopisno založniško podjetje d.o.o.
Dunajska 5
1509 Ljubljana